HTML

Kiadó Irodák

Magyarországi kiadó irodák.

Iroda, kiadó iroda, eladó iroda, irodaház, kiadó irodaház, eladó irodaház, iroda keresés, iroda adatbázis

2010.05.05. 08:58 kiado iroda

 I. kerületben, Déli-pályaudvarhoz közel a Belle Epoque Irodaház Kft, (1012 Budapest, Márvány utca 18. - VI emeletes irodaház), modern és jól felszerelt „A” kategóriás exkluzív irodaházban 180-360 m2-es irodaterület bérbeadó. \r\nIroda bérleti díj: 13 €/nm/hó + ÁFA-tól , + üzemeltetési költség. Bérleti futamidő: 1-3 év.Pénzügyi biztosíték: 3 hónap kaució. További paraméterek: Színvonalas felszerelt teakonyha, szintenkénti mellékhelyiség, lift, 24 órás portaszolgálat, szükség esetén zárt parkoló bérelhető, jó megközelítés, bel-budai lokáció

Szolgáltatások:24 órás portaszolgálat;Recepció;Saját vizesblokk;Teakonyha;Vendégparkoló

Az ingatlan címe: 1063 Budapest, VI. Benczúr u. 26.
Alternatív bejárat: Délibáb u. 9.
HRSZ: 29689
Telek méret: 816 m2
Besorolás: lakóház
Szintek száma: alagsor + földszint + 3 emelet
A budapesti diplomata negyedben található épület 1913-ban épült.
Az alagsori garázsban egy, a belső udvarokon kialakított
parkolóhelyeken további hét gépkocsi parkolására van lehetıség.
Az épületben kamerás megfigyelőrendszer mőködik. A biztonságot két
menekülő lépcsőház és tűzálló kivitelő belső nyílászárók szolgálják.
Az épület fűtése saját gázkazánnal történik. A belső terek hűtése
egyedi berendezésekkel valósul meg.
A hely és a környezet kiválóan alkalmas rezidencia, irodai, oktatási,
átalakítást követően lakás célú felhasználásra.
Az ingatlan 2008. június 1.-től vehető birtokba.

Az épület a VI. kerület diplomáciai negyedében helyezkedik el, csendes, árnyas fákkal szegélyezett utcában. A hely presztízse magas, megítélése jó. Az utca illetve a környék hangulata egyedi a belvárosi környezetben. A forgalmas Dózsa György út azonban gyalogosan is csupán 2 percre esik. A környezet a folyó beruházásoknak köszönhetően egyre fontosabbá válik irodapiaci tekintetben is, ami a hely vonzerejét kisebb vállalkozások szemében növelheti. A környezetben hasonló színvonalon viszonylag kis alapterületeket kínáló épület nincsen. Igen jól megközelíthető Pest belső kerületeiből, valamint Zuglóból és a határos kerületekből gépkocsival, közel a tömegközlekedéshez és belvárosi infrastruktúrához– metró megálló 500 méterre - , mégis csendes, igényes, reprezentatív környezetben áll az irodaház. Rugalmas válaszfalazás, klímatizálás, önálló 11 férőhelyes teremgarázs és világos, ablakos irodák és tárgyalók jellemzik az épületet. További parkolási lehetőséget kínál az igen közel eső felvonulási tér.


A villa hatalmas, ápolt ősfás parkban található, saját parkolókkal, nagyon magas színvonalú belső kialakítással. Az épület saját étkezőrésszel rendelkezik, különböző méretű tárgyalók, egyedi beléptetőrendszer, éjjel-nappali őrzés megoldott, igény esetén recepciós szolgáltatás biztosítható. Rendkívüli és ritka ajánlat olyan cégek, irodák számára, ahol az kiemelkedő irodaminőség a vállalati kultúra része.

A BFI Irodaház Budapest egyik legdinamikusabban fejlődő negyedében helyezkedik el, a Fehérvári úton, amely a XI. kerület egyik legfontosabb közlekedési csomópontja. Az épület magas minőségű anyaghasználat mellett, a 2 lift és a raktárterületek biztosítják a bérlők és vendégeik számára a kényelmet.

A családias jellegű irodák Óbuda századelő stílusában újjáépített részén, közvetlenül a Rózsadomb lábánál fekszenek. Az épület mind autóval, mind pedig tömegközlekedési eszközzel könnyen megközelíthető akár az Árpád híd, akár a Margit híd irányából.

Belsõ kialakítás:

Az épület az 1990-es években épült fel, ennek megfelelõen korszerû központi gépészeti rendszerekkel (központi hûtés, fûtés), nyílászárókkal, Exkluzív belsõ közösségi terekkel rendelkezik.

Bérlõi profilok:

A bérleti területek az épület kialakítása valamint a jelenlegi bérlõi összetételbõl adódóan (irodák, fürdõszoba szalon, autóalkatrész, szauna, bútor, lakberendezés, divatáru, lábbeli) egyaránt alkalmasak irodai / nagykereskedelmi / raktár célú hasznosításra.

Parkolás:

Az utcai valamint a belsõ udvari parkolás a bérlõk valamint ügyfeleik részére jelenleg ingyenes.

Szolgáltatások:

- Az épület bejárati elõterébõl panorámalift a belsõudvari parkolóból teherlift biztosítja a személy és áruszállítást.

- A ház földszintjén 7.00 -18.00 között melegkonyhás étterem-büfé üzemel.

A BSR Center a főváros egyik leglátványosabban fejlődő részén, a Váci úton helyezkedik el. A környéken olyan dinamikusan terjeszkedő neves cégek székhelye található, mint az OTP, Budapest Bank, vagy az Unilever, a Zepter, a Pepsi, a CIB Lízing és a GE Hungary. A 4 toronyból álló, 5-7 emeletes BSR Center ablakaiból gyönyörű panoráma nyílik a Dunára és a folyó másik partján elhelyezkedő budai hegyekre. Az épület alaprajzának rugalmassága számos elrendezési lehetőség kialakítását teszi lehetővé: akár 125 m2-től 7.000 m2-ig.

- tiszta belmagasság 2,7 m
- födém terhelhetőség: 3 kN/m2
- álmennyezet
- moduláris álpadló
- kiváló minőségű moduláris padlószőnyeg
- világítás 500Lux fényerősség
- gipszkarton válaszfalak
- 4 csöves fan-coil légkondicionálás helyi temperálással az irodákban
- hang- és hőszigetelt nyitható ablakok
- külső napvédelem a déli homlokzaton
- belső árnyékolás
- teakonyhák
- biztonságos vezeték nélküli internet és hálózati hozzáférés
- kártyás beléptető rendszer
- számítógépes vezérlésű épületfelügyeleti rendszer
- CO-érzékelő és -riasztó rendszer
- a garázsban sprinkler rendszer

- szünetmentes áramforrás vészhelyzetek esetére

A Buda Plaza Budapest XI. kerületében a Budafoki úton található. Mind Budáról, mind a belvárosból könnyen gyorsan megközelíthetõ, személygépkocsival és tömegközlekedési eszközzel egyaránt. Az irodaház ingyenes parkolási övezetben fekszik. A modern irodaépület külsõ és belsõ építészete a magas szintû igényeket is kielégíti és megfelel a nemzetközi elvárásoknak. Külsõ kiképzését idõtálló olasz gránitkerámia és üvegszerkezet kombinációja alkotja.

Igényes belsõ kidolgozása már az elõcsarnokban eleganciát sugároz, míg a szõnyegpadlós irodahelyiségek kellemes barátságos légkört biztosítanak a dolgozóknak. Az épületben 70 férõhelyes étterem mûködik, mely szervízellátást nyújt az irodáknak is.

A Buda Square tervezése során arra törekedtek,hogy az épület rendelkezzék mindennel ,ami az irodai életet kényelmessé teheti.A Rugalmas nyitott terek a bérlõk igényei szerint megoszthatóak.A légkondícionálás és a természetes megvilágítás kiváló

munkakörnyezetet biztosít. A Buda Square irodaház területén a korai római idõkben Duna parti kereskedelmi település volt.Az eredeti település helyínét döntõen befolyásolta a mai napig fennálló kiváló megközelíthetõség.Ez a városrész a központi mag szélén helyezkedik el,a városközpontra jellemzõ forgalmi fennakadások elkerülik.A Buda Square a II.,III.,XII: kerület kedvelt lakóövezeteibõl autóval és tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthetõ.

Az épület földszint + 5 emelet magas, alatta kétszintes mélygarázzsal. Bérlőink szintenként kb. 600 nm hasznos területet használhatnak a beépített 726 nm alapterületből. A mélygarázsban összesen 49, a felszíni parkolóinkban összesen 22 autó parkolhat egy időben. Az épület mögött ingyenes parkolóhelyek (100db) állnak rendelkezésre. A legkisebb kiadó terület 60 nm.

Az épületbe vezetett optikai kábelnek köszönhetően internet-és telefonszolgáltatást biztosítunk bérlőinknek.

A Capital Square Budapest legsikeresebb irodanegyedében található. A magas minôségű, A-osztályú irodaépület 2009 nyarán készül el. A bérlôk kényelmét egyedileg kialakítható irodák és különleges szolgáltatások − egyebek mellett étterem, bank, kávézó stb. − biztosítják. Apró figyelmességek révén, mint például a páratlan belsô kialakítás, a bérlô cégek nagy presztízsű és stílusos környezetben dolgozhatnak, ami egy XXI. századi cég számára a hatékonyság elengedhetetlen feltétele. Kiváló elhelyezkedésének és a látványos építészeti megoldásoknak köszönhetôen a Capital Square a város legmodernebb városképformáló épülete lesz.

- A bérlôkre szabott optimális hatékonyság, kevés közös terület
- Rugalmasság − egyedileg kialakítható irodák

- Egyedi belsô kialakítás

A pesti Duna-part Petőfi és Lágymányos híd közötti részén különleges helyet foglal el a Castrum Ház iroda-és lakó-komplexum.
Az épületből egyedülálló panoráma nyílik a szemközti hegyekre és Buda történelmi negyedeire. A többfunkciós épület egyediségét páratlan fekvése mellett különleges építészeti megoldásainak is köszönheti.
A Castrum Ház, kedvező elhelyezkedésének köszönhetően ideális közlekedési adottságokkal rendelkezik. A belváros gépkocsival és tömegközlekedési eszközökkel pár perc alatt megközelíthető, és a közeli hidak a budai oldalt is gyorsan elérhetővé teszik.

A létesítmény kivitelezése során nemcsak a beépített anyagok minőségére fektettek nagy hangsúlyt, hanem bőkezűen bántak a belső térkialakítással is. A kilencszintes épületbe érkezőket impozáns aula fogadja. Innen közelíthetőek meg külön liftek igénybevételével az alsó három emelet irodái, valamint a felsőbb szintek lakásai.

A földszinten étterem, kávézó és egyéb kereskedelmi és szolgáltató egységek fokozzák a bérlők és az itt lakók elégedettségét és kényelmét. Az első emelten kialakított uszoda és wellness részleg, gyönyörű dunai panorámával büszkélkedhet. Az épületben dolgozók és a lakók, valamint vendégeik kényelméről számos extra szolgáltatás, nyugalmukról és biztonságukról pedig a 24 órás recepció és biztonsági szolgálat mellett kártyás beléptető rendszer és kódolt liftek gondoskodnak.

Az irodaház a Rétköz utca, Szurdok utca által határolt területen fekszik.
Megközelítése az M1-M7 autópálya közelsége miatt autóval és tömegközlekedési eszközökkel is kedvező, frekventált kereskedelmi és közlekedési útvonal.

Az irodaház egyedi fekvése és optimális térszervezése miatt a régió irodaházai között a legjobb pozíciót jelenti.

Miért érdemes a BudaWest Irodákba költözni?

- prémium kategóriás irodaház
- környezettudatos építészeti megoldások
- rugalmas térkialakítás cellás és egyterű irodáknak egyaránt
- transzparens utcai főhomlokzat
- hatékony alaprajz
- exkluzív dupla belmagasságú központi lobby
- étterem, kávézó
- díjmentes WI-FI hozzáférés
- irodaterületek 100 m2-től
- szintenként akár 2.800 m2 bérelhető irodaterület
- panorámateraszok a 4. - 5. emeleten
- minden szinten fedett dohányzóterasz
- kellemes, parkosított környezet

- költséghatékony üzemeltetés

STANDARD SZOLGÁLTATÁSOK
- 24/365 irodai hozzáférés
- 24 órás biztonsági szolgálat
- többnyelvű recepció
- biztonsági, ellenőrzött kártyás beléptetőrendszer
- on-site épületmanagement
- folyamatos, zártláncú épület-felügyeleti rendszer
- állandó takarító szolgálat
- saját postaszolgáltatás
- központi dohányzóterem a földszinten

PARKOLÁS
- 300 parkolóhely a 3 szintes mélygarázsban
- 48 m2 bérterületenként 1 db parkoló
- irodák közvetlen elérése a mélygarázs szintjeiről az összes lifttel
- szabad belmagasság: -1 szinten: 2,7 m; -2,3 szinteken: 2,2 méter
- széles kétirányú garázs rámpa a Rétköz utca felől
- kerékpár- és motorkerékpár tárolók
- 6 db akadálymentesített parkolóhely
- autómosó -1 parkolószinten
- vendégparkolási lehetőség
- díjmentes space plan készítés

ÉTKEZÉSI LEHETŐSÉGEK
- étterem kerthelyiséggel
- kávézó internethozzáférési lehetőséggel
- irodai catering szolgáltatás - pl. üzleti reggeli lehetősége

ÜZLETEK
- ATM pénzautomaták, bankok, pénzügyi szolgáltatások

SZOLGÁLTATÁSOK AZ ÉPÜLET KÖRNYÉKÉN
- üzletek, szupermarket, bankfiókok, postahivatal, okmányiroda, drogéria,gyógyszertár, éttermek, fitness, benzinkút és egyéb szolgáltatások az irodaház melletti bevásárlóközpontban

REKLÁM
- cégtábla elhelyezése a lobbyban és a szintenkénti előterekben
- céges zászló kihelyezésének lehetősége az épület előtt

- céges logó elhelyezésének lehetősége kültéri totemoszlopon

- rugalmas térkialakítási lehetõségek, egyéni kívánság szerint kialakítható irodaméretekkel
- belsõ terek szerkesztési alapmodulja 1,35 m
- homlokzattal párhuzamos irodakiosztás 5,40 m
- egyterû és cellás irodák kialakíthatóságának lehetõsége
- cellás irodaméretek 2,70m x 5,40m (14,6 m2) illetve 4,05m x 5,40m (21,9m2)
- napvédelemmel ellátott nagy üvegfelületek, természetes megvilágítás
- nyitható ablakok
- belsõ árnyékolás
- 2 x 3 db 13 személyes felvonó, 1,6 m/s sebességgel, hatszoros vezérléssel
- emelt padlós irodaterületek számítógépekhez tervezett világítással
- teljes légkondicionálás, 4 csöves fain-coil rendszerrel
- teljes légkezelés, szabályozott hõmérsékletû, EU-7 szûrt, friss levegõ ellátó rendszer
- energiatakarékos gépészeti berendezések
- ellenõrzött belépési rendszer
- általános irodaterekben a tiszta belmagasság 3,0 m, földszint 3,3 m
- födémek terhelhetõsége 3,0-5,0 KN/m2
- álpadló minden szinten 150 mm magasságban, flexibilis kábelezhetõséggel
- tetõszinti dízel generátor által biztosított szünetmentes áramforrás lehetősége
- strukturált kábelezés elhelyezése kettõs padlóban
- több szolgáltató által biztosított rugalmas IT és telekommunikációs gerinchálózat
- tûzjelzõ rendszer

- sprinkler hálózat a parkoló szinteken

A GTC első magyarországi iroda-beruházásaként megvalósult Center Pointnak, 2006. júniusban már a II. fázisa került átadásra, mely mára már 100%-ban bérbe adott. Többek között olyan cégek választották, mint az Allianz Bank, Exxon Mobil, GE Finance, Kudos, MAG Zrt., Nalco és Raiffeisen Bank. Szolgáltatásait újabbakkal bővítette, mint például fitnesz és konferencia terem, de a postaszolgálat is nagy népszerűségnek örvend. A több díjat nyert épület a Váci úton az Árpád híd lábánál helyezkedik el és 41.000 négyzetméter "A" kategóriás bérelhető területtel rendelkezik.

A Central Business Center Irodaház (CBC) felszereltségében csúcstechnológiát alkalmazó elsõ osztályú irodaház, amely többek között pénzügyi intézményeknek, telekommunikációs és tanácsadó cégeknek ad otthont. A bérelhetõ területen a helyiségek légkondícionáltak, padlószõnyeggel, álpadlóban elvezetett kábelezéssel, álmennyezettel, és a bérlõk igényei szerinti belsõ kialakítással állnak rendelkezésre.

Az irodaházban egy általános emelet 1300 m2, amely könnyen válaszfalazható a bérlõk igényei szerint. A CBC Budán a II.kerületben, a Margit körút, Batthyány tér és a Csalogány utca által határolt területen található. Tömegközlekedéssel és gépkocsival egyaránt könnyen megközelíthetõ.

Az V. kerület szívében, a Bajcsy-Zsilinszky - József Attila út találkozásánál, az Erzsébet tér szomszédságában található „A”- kategóriás, modern irodaház (épült: 1989-ben).
Központi elhelyezkedésének köszönhetõen kitûnõen megközelíthetõ tömegközlekedéssel (mindhárom metróvonal 1-2 percnyi távolságra) és gépkocsival egyaránt.

Az irodaház 6 emeleten kínál kiadó irodaterületeket. Irodaházunkban minden egységhez önálló konyha és mosdó tartozik.

Az épületkomplexum nevét központi elhelyezkedésérõl kapta,természetes kapujául szolgálva a reptérrõl a belvárosba tartó forgalomnak. Impozáns tornyának üvegborítása könnyen felismerhetõvé teszi az épületet.

Az ingatlan Budapest pesti oldalán a IX.kerület Köztelek utca 6 szám alatt, Budapest egyik fõ közlekedési pontján, a Kálvin téri és Ferenc körúti metrómegállók között található. Az épületkomplexum három házból áll: City Gate 1, City Gate 2 , City Gate 3. A City Gate exkluzív, hatékony irodákkal várja az érdeklõdõket.

Miért érdemes a Corvin Sétányra költöztetni irodáját?

* Mert kiváló az elhelyezkedése és megközelíthetõsége
* Mert szolgáltatások teljes köre várja az itt dolgozókat
* Mert nem csak új épületek emelkednek, de megújul a teljes környezet
* Mert a Corvin Tudáspark közelsége üzleti és innovációs kapcsolatok építésére kiválóan alkalmas
* Mert a Corvin Irodaházakban teljes flexibilitással tudja kialakítani és bõvíteni irodáját

Csupán néhány percre a Dunától, minden kerületbõl könnyen megközelíthetõ a Budapest egyik legforgalmasabb közlekedési csomópontjánál az Üllõi út és Nagykörút keresztezõdésénél elhelyezkedõ Corvin Sétány.

A környék kiváló közlekedési infrastruktúrájának köszönhetõen a belváros, a külsõ kerületek és más közlekedési csomópontok 5-10 perc alatt, a Ferihegyi Repülõtér 20 percen belül elérhetõ az Üllõi úton.

A Corvin Irodák I. irodaépületének sikeres piaci bevezetése után, a Corvin Sétányon méretében a legnagyobb összefüggő épületegyüttes kivitelezése folyik. Egyszerre épül meg a Corvin Atrium sétáló és bevásárló utca a Corvin Irodák II. irodatornyaival bruttó 130.000 m2-en. 2009. elejére a Mérték Stúdió által tervezett irodatornyok és a teljes épületegyüttes szerkezetkész lesz, jövő év őszén pedig már fogadja első bérlőit és látogatóit.

A 24.000 m2 bérbe adható területtel rendelkező négy toronyból álló Corvin Irodák II. a 2-6. emeleteken kínál irodaterületeket, az alsóbb bevásárló szinteket számos üzlet és széles választékot kínáló szolgáltató egység (éttermek, bank, posta stb.) foglalja el. A négy irodatorony a sétány két oldalán, központi helyen, a Nagykörút közvetlen közelében helyezkedik el, kiváló panorámát kínálva a sétányra.



A Corvin Irodák II. építészeténél jelentős szerepet játszott, hogy a körútról a Corvin Sétányra érkezve először a Corvin Irodák II. épülettornyait pillantja meg az ide érkező. A négy irodatorony architektúrája 4 különböző építészeti stílust képvisel, ennek megfelelően burkolataik is változatosak, az üvegtől egészen a gránitig.



Az irodatornyok nyolc bejáraton keresztül a központi recepciókról közelíthetőek meg.

A sétány belvárosi fekvése (Nagykörút, Üllői út – reptéri folyosó) és tömegközlekedési kapcsolata (4, 6 villamosok, M3 Ferenc körúti megálló – mindegyik 200 méter távolságon belül) kiváló elérhetőséget biztosítanak.

A Corvin Irodák II. különlegessége, hogy vele egyidőben kerül átadásra a Corvin Atrium sétáló és bevásárló utca, így a Corvin Sétány számos szolgáltatása (üzletek, kényelmi szolgáltatások, mozi, szórakozás, étterem, kávézó stb.) már elérhető lesz a beköltöző bérlők számára.

A 250 m hosszú fedett passzázs mellett az irodatornyok tetején kialakított teraszok és tetőkertek is az itt dolgozók kikapcsolódását segítik majd, hogy elmondhassák a Corvin Sétányon jó dolgozni.

Az irodaépület az 1960-as évek elején épült. A budai oldalon a II.kerületben a Csalogány u. és a Kapás u. sarkán helyezkedik el. A Csalogány utca jelenti az összeköttetést közlekedésileg a Batthyány és a Moszkva tér között. A Váralján húzódó, Dunára merőleges utca középső részén fekvő irodaház autóval és tömegközlekedési eszközökkel is jól megközelíthető.

Jelenlegi kialakítása szerint a 7 szintes, mintegy bruttó 7.900 m2 alapterületű épület az első emelettől szintenként 34 irodából áll, középfolyosós elrendezésben. Az irodaegységek átlagos alapterülete 22 m2.

A D2 Irodaház a IX. kerület rehabilitált és folyamatosan feljődő részén, kiváló közlekedési adottságokkal rendelkező területen épült "A" kategóriás irodaház. A kellemes környezetet kertépítők által megformált csendes belső kert és zöld tetőterasz teszi még hangulatosabbá.Az irodák úgy kerültek kialakításra, hogy igény szerint válaszfalazással alakíthatók.

Teljesen bútorozott szolgáltatott irodák, virtuális irodák és tárgyalótermek rugalmas bérleti konstrukcióban. Munkaállomás-alapú bérleti díj. Kiegészítő szolgáltatások: titkári szolgáltatás, üzleti adminisztrációs szolgáltatások (pénzügy, könyvelés, projektmendzsment, HR).

Budapest belvárosának egyik legelegánsabb utcájában, a Fashion Streeten központi fekvésű irodahelység kiadó. Az elsősorban minőségi iroda kialakítására alkalmas helység egy 2008 nyarán felújított épület belső udvarán található önálló épületben helyezkedik el. Az irodahelység három szintes, az első szint 122 m2 - két különálló helység (61-61 m2), a második és harmadik szint 60-60 m2-es helységekből áll, a kiadó terület mindösszesen 242 m2. Az egyes szinteket lépcső köti össze. A közművek alapjai kialakításra kerültek. Az iroda bérleti díja 12 EUR/m2 + Áfa

A DIMO Irodaház a Lágymányosi híd budai hídfőjénél, a Fehérvári út - Szerémi út - Prielle Kornélia utca között fekszik. A Lágymányosi-híd közelsége révén könnyen megközelíthető a pesti oldalról is. Ideális esetben egy bérlő önállóan teljes szintet bérelhet, amelyben így saját vizesblokk, teakonyha, szerverszoba és középfolyosó található.

Az irodaház a IX. kerületben, a Tűzoltó u. 59-ben található, egy sarokra a Klinikák metrómegállótól. A régió az RRT alapján folyamatosan fejlődik, maga a környezet nyugodt, csendes. Az irodaházzal szemben park található. Tömegközlekedési eszközzel legegyszerűbb a 3 Metró vonalát elérve a Klinikák megállóig utazni. Az állomástól a Lenhossék utcán besétálva közelíthető meg az épület, mely időben kb. 3 percet vesz igénybe. Autóval szintén az Üllői útról érdemes a Lenhossék utcán keresztül elérni az irodaházat.

Az épületben állandó portaszolgálat működik. A bérelt területeken igény szerint teakonyha kialakítása is lehetséges. A felhasznált elektromos áram pontos mérés alapján kerül számlázásra. Az igényelt telefonvonalak száma tetszőleges, az épületen belül szélessávú Internet hozzáférési lehetőség is van. A tető kialakítása bármilyen antennarendszer felszerelésére alkalmas. Az épületen belül büfé üzemel. Lehetőség van az épület bejáratánál cégmegjelenítésre. A bérelt terület a bérlő igényei szerint standard kialakítást figyelembe véve kerül átadásra. Ezen felüli igények megvalósítására lehetőséget biztosítunk a műszaki megvalósíthatóság keretein belül. A kialakítást megállapodás szerint vállaljuk, de a plusz költségek a bérlőt terhelik.

Mivel az épület szerkezeti kialakítása vasbeton vázszerkezet, gyakorlatilag az igényelt helységek kialakítása tetszőleges. Mind európai rendszerű, kisebb helyiségekből álló, mind amerikai rendszerű, egy nagy helyiséges irodakialakítás, illetve ezek kombinációi lehetségesek. Az épületben egy felvonó és három lépcsőház áll a bérlők rendelkezésére. A frissen felújított homlokzat megfelelő környezetet biztosít bármely tevékenységre. Az épület fűtését a III. emeleten elhelyezett kazánházban 6db modern gáztüzelésű kazánegység, korszerű lapradiátor hőleadókkal biztosítja. Az épületben nagy kapacitású felújított elektromos hálózat működik. Nyílászárók Kömmerling típusú hőszigetelt üvegezéssel készült műanyag szerkezetűek.

A Dorottya Udvar a főváros nyugati kapujánál, a Bocskai úton, az M1-M7 autópályák közvetlen közelében található. A komplexum, amely eredetileg katonai egyenruha gyár volt, 1910-ben épült. Az ingatlant - számos funkcióváltást követően - 2002-ben irodaházzá építették át, amely 28.500 m2-en, kreatív környezetben kínál átlagon felüli belmagassággal és nagy ablakokkal rendelkező “A” kategóriás irodákat.

A magas színvonalú, rugalmasan kialakítható irodaterületeket és számos szolgáltatást nyújtó épület 2002-ben elnyerte a „Legjobb irodaház Budapesten” díjat és 2003-ban az elsők között szerepelt a „Prix d’excellence - A világ legjobb irodaháza” pályázaton.

28.500 m2 kiváló "A" kategóriás irodaterület
Csendes belsőkert, sok természetes fény
Multinacionális bérlők
Nyugodt és barátságos munkakörnyezett
Könnyű megközelíthetőség
Tapasztalt, megbízható bérbeadó
Bőséges parkolási lehetőség: 538 férőhely
Irattárolási lehetőség
Átlagosnál nagyobb tiszta belmagasság (3.150 mm-től 3.900 mm-ig)
Rugalmas beltéri elrendezések, gazdaságos terület-kialakítás
Légkondicionálás (4 csöves, szakaszonként kontrollálható klímavektor) és nyitható ablakok
Szélessávú adatátviteli csatlakozás (optikai kábel) kiépített ISDN végpontok
Választható álpadló
Kártyás beléptető rendszer

CCTV biztonsági rendszer

Irodák, továbbá tárolók, műhely, raktár, udvar kiadó frekventált helyen 1 sarokra a Váci úttól.
A Dózsa György útra néző utcafront miatt nagykereskedésnek, bemutató teremnek is alkalmas.

Parkolás a járdán, illetetve a Kassák Lajos utca felől lehetséges, nem fizetős övezet. További autók parkolása céljából zárt udvar is bérelhető.

Budapest központjában egy izgalmasan új projekt kínál alapjaiban megváltozott munkakörülményeket. Az igen ismert Fazakas / Letzbor Tervezõiroda által tervezett Duna Tower Irodaház-komplexum új dimenziót jelent több ezer dolgozó mindennapjaiban munkavégzése során. A városi élet vibráló pólusává válik egy olyan városban mely mind gazdasági, mind építészeti szempontból Európa egyik leggyorsabban fejlõdõ nagyvárosa. A Duna Tower Irodaház nemcsak a helyi gazdasági életnek ad lökést, hanem katalizátora lesz az urbanizáció európai tradíciókra építõ erõteljes fejlõdésének. E fejlesztés a jövõben a munkavégzés magasabb színvonalát teszi lehetõvé, valamint egyedülálló üzleti lehetõségeket jelent.

Elhelyezkedés

A helyszín Budapest egyik leglátványosabb területén a XIII. kerületben, az Árpád híd és a Népfürdõ utca keresztezõdésében közvetlenül a Duna partján, a város új irodakörzetében található. A Duna Tower Irodaház a városra, a Margitszigetre, a Budai Várnegyedre valamint a Dunakanyar Szentendrei részére gyönyörû kilátással rendelkezik. Ez a fejlesztés nem csak egy sajátos építészeti védjegyet jelent, hanem a XXI. század nagyvárosi jellegét is kölcsönzi Budapestnek. Ha a Duna Tower Irodaházra nézünk, óhatatlanul is olyan érzésünk támad, mintha a jövõbe tekintenénk. Az épület jellegébõl adódóan motiválja a benne dolgozó embereket, szolgáltatásaival, kényelmével képes lesz elérni a maximális munkateljesítményt. A helyszín csomóponti jellegébõl következõen kiválóan megközelíthetõ tömegközlekedéssel vagy személygépkocsival is, így az Irodaház ideális központja lehet az országot vagy akár a Közép-európai régiót átfogó üzleti tevékenységnek.

- Közvetlenül Budapest külsõ körútján fekszik
- Egyszerûen megközelíthetõ az M1-M3-M5-M7 autópályákról
- Több villamos és buszmegálló mellett helyezkedik el
- A 3-as metrótól sétányi távolságban található

Sajátosságok

A Duna Tower Irodaház “A” kategóriájú irodaház, mely mintegy 27.000 m2-nyi nettó irodaterülettel várja bérlõit zöld környezetben. Ez a 65 m magas, tornyonként 15 emeletes fém és üvegszerkezetû épület már messzirõl szembetûnõ új védjegye lesz Budapestnek. A 3. emelettõl fölfelé az épületbõl pazar kilátás nyílik az egész városra. A fejlesztõ nagy hangsúlyt fektet a minõség, a flexibilitás és a hatékonyság hosszú távon történõ biztosítására. A modern építészeti megoldásokkal és az egyedülálló belsõ tér kialakításával biztosítja bérlõi számára a lehetõséget, hogy a praktikus igényeiket megvalósíthassák a lehetõ legmagasabb szinten. Az épület szintjein több bérlõ számára teljesen külön bejáratú irodaterek, részegységek kialakítására van lehetõség. Mivel a tornyok központi „mag” köré épülnek, lehetõség nyílik a bérlõk igényeihez igazodó, személyre szabott irodatér-koncepciók kialakítására, mint a cellás irodatér, az egyterû irodák, valamint ezek tetszõleges kombinációja. A Duna Tower Irodaház tervezése során nagy hangsúlyt helyeztek a legmodernebb technológiák és standardok ötvözésére, amely a legmesszebbmenõkig kielégíti a bérlõk különféle igényeit. Minden jövõbeni partner, beleértve a High Tech szektor képviselõit is, meg kell, hogy találja azt a maximális minõséget és gondoskodást, amit a fejlesztõ nyújt a Duna Tower szolgáltatásain keresztül.

Phare támogatásból 2003-ban épült irodaház magas színvonalú informatikai, adatátviteli háttérrel a piaci árszínvonalhoz képest 30-50% kedvezõbb bérleti díjakkal.

Az E-Factory irodaház egy patinás gyárépületbõl létesült, amely a rekonstrukció során a legújabb technológiával és adatátviteli eszközökkel felszerelt, egyedülálló munkakörülményeket biztosító IT irodaházzá alakult , megõrizve építészeti sajátosságait, emberléptékû tereit és hangulatát.

Az akcelerátor ház tervezõi a leendõ lakók érdekeit és igényeit figyelembe véve korszerû és célszerû megoldásokra törekedtek.
Ezért a Factory ebben a kategóriában egyedülálló szolgáltatáscsomagot kínál.
A ház hagyományos építési technológiával épült, kintrõl klinkertégla díszkõburkolat fedi.

Az elsõ emeleten összesen 631 m2 iroda található, amelyek könnyüszerkezetû falrendszerekkel oszthatók kisebb egységekre a bérlõk igényeinek megfelelõen.Ugyanott három berendezett tárgyalóterem szolgál prezentációk képzések színhelyéül. A második és harmadik emeleten egyaránt 680 m2 könnyúszerkezetû falrendszerrel osztható irodaterület található.A harmadik emeletet bérlõk opciós jogot szerezhetneknek a tetõtér részleges beépítésére is.A belsõépítészeti munkákat a bérlõ kívánsága és igényei szerint is elvégezzük.Az E-Factory a bérlõk igényei szerint rugalmasan tovább alakítja szolgáltatásai.Az Akcelerátorház programot végrehajtó non-profit szervezet közös projektekben segíti a partnereket. A mûködésével párhuzamosan kutatja újabb és újabb fejlesztések lehetõségeit és forrásait, pályázatokon vesz részt a program részvevõinek közös érdekeit képviselve.

AZ IRODA STANDARD BELSŐ KIALAKÍTÁSA

A kialakítás magában foglalja a festett keretű részben üvegezett-válaszfalakat a folyosók felé, a szőnyegpadlózást, az álmennyezetet, ablakpárkányba szerelt csatorna elektromos és telefon kivezető-nyílásokkal, valamint a számítógépes hálózat részére, standard fűtés és hűtés, gépi légcserélő rendszer. A nyitott és zárt irodák aránya 70% - 30%.

Bérlő fedezi a további belső kialakítási munkálatokat, mint a száraz válaszfalazás, belső ajtók és a Bérlő igényeiből származó felszerelési munkálatok, hasonlóképpen, mint a belső telefonrendszer, a számítógépes hálózat kialakítását, a bútorokkal való felszerelést és az egyéb épület standard kialakításához képest minőségi különbségeket.

A Közép-európában nagy tapasztalatokra szert tett fejlesztő egy olyan A+ kategóriás irodaházat tervezett, mely teljes összhangban áll egyedi elhelyezkedésével és közvetlen környezetével. Az épületben a modern, a természetes, illetve a környezetbarát anyagok és megoldá¬sok ötvözésének köszönhetően megtalálható a teljesen rugalmasan kezelhető légkondicionáló rendszertől kezdve a nyitható ablakokon át, a természetes anyagok használatán túl az energiatakarékos megoldások is. Az Eiffel Tér Irodaház tervezésénél elsődleges szempontok a magas minőségi színvonal, a hatékony térkezelési lehetőségek biztosítása mellett a környezettudatos eszközök és megoldások alkalmazásai voltak.
A tervezésre irányuló figyelem magába foglalta azon szolgáltatások biztosítását az Eiffel Tér Irodaházban, melyek segítségével Ön és alka¬lmazottai optimalizálni tudják a munkaidejüket. A bankfióktól az utazási irodáig, az éttermektől a kávézókig, a gyógyszertártól a fénymá¬solóig, a fodrászattól a ruhatisztítóig számos egyéb kiskereskedelmi egység kap helyet az irodaházban. Az első bérlők a Costa Coffee, az Inmedio, az Arbat orosz delikát, és a Biobolt. Az egyedülálló, 4.800 m²-en csobogókkal és különféle vízfelületekkel kiépített park télen korcsolyapályával, nyáron pedig kulturális programokkal teszi színesebbé az irodaház közvetlen környezetét.

Az Eiffel Tér Irodaház 18.500 m² irodaterületet, 2.100 m² kiskereskedelmi egységet, 1.700 m² éttermi egységeket és 4.800 m² zöld parkot foglal magába. Az épület 2009 őszén került átadásra. Az Eiffel Tér Irodaház befektető partnere az Europa Fund II, a fejelsztést a ConvergenCE / DVM Design bonyolítja. Vezető tervező a Finta és Társai Építész Stúdió. 

Szólj hozzá!

Címkék: kiadó iroda terület irodaház irodák bérelhető irodahaz.info kiado iroda elado iroda kiado irodahaz elado irodahaz

A bejegyzés trackback címe:

https://kiadoirodak.blog.hu/api/trackback/id/tr501975764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása